Jenda je brand strategist — konzultant a lektor strategické komunikace a strategie značek na volné noze. Konzultuje komunikační strategie, facilituje, pomáhá se strategickým plánováním, rozvojem organizací, řídí kampaně nebo různé projekty. Kromě značek, médií a PR se zajímá o mediální studia, etickou komunikaci a režíruje krátká doku videa. Dříve působil jako šéf komunikace a/či tiskový mluvčí českých skautů, později Ministerstva zemědělství, politické strany, Aspen Institute Central Europe či jako Publishing Editor magazínu Aspen.Review, který na začátku roku 2017 redesignoval. Dnes provází značky na cestě za úspěšnější komunikací — prostřednictvím konzultací, spoluprací na kampaních či jiných projektech. Jenda je ale také věčný skaut, zasněný poutník, abstraktní utilitarista, aspeňan, námořník i meditující feminista, jak píše na svém webu.
“Miluju nápaditou a konzistentní komunikaci, která mění svět. Proto provázím lidi i značky na cestě ke strategii a vytouženým snům. A rád pomáhám komunikovat: srozumitelně, s nadšením a uvěřitelně,” říká o svém poslání Jenda. Více si můžete přečíst na JendaZacek.cz.