Inspirujeme
ke změně

Komunikace

Načítám
Amnesty_6.jpg

Youtuber se nesmí bát umazat o vaše téma, říká Martin Balcar z Amnesty International

Redakce Světa neziskovek 23. 2. 2019 11 minut

„Youtubering je pro mě jako z jiného světa,“ přiznává Martin Balcar, vedoucí kampaní Amnesty International Česká republika. „Mladí lidé nečtou e-maily, pokud je chcete oslovit, musíte být moderní,” dodává Žaneta Sladká, koordinátorka kampaní. S youtuberkou Bárou Votíkovou spolupracovali na kampani Osvoboď podpisem. Jak s youtubery vyjít, čím je nadchnout a na co se připravit? Čtěte jejich tipy.

Journalistenpreis_2018_DSC_9036.jpg

„Nezávislost a svoboda médií? Zajistit se to nedá, musí se o to stále bojovat,“ říká novinářka Libuše Černá

Hana Pejřimovská 25. 11. 2018 8 minut

I letos byla významným publicistům udělena Česko-německá novinářská cena 2018 oceňující práci nezávislých žurnalistů, kteří jdou proti proudu rychlého a povrchního zpravodajství. Jak jsou na tom média u nás a v Německu? O čem se moc nepíše, ale mělo by? A v čem se můžeme inspirovat od německé občanské společnosti? O tom všem Libuše Černá, novinářka, redaktorka radia Bremen a členka poroty.

145.jpg

Jak se dostat z bubliny? Během Večera pro občanskou společnost 10 skvělých projektů odhalilo způsoby, jak vyzvat veřejnost k akci

Hana Pejřimovská 16. 10. 2018 7 minut

Důvěra v organizace občanské společnosti klesá. Smysluplná témata se mnohdy nedaří dostat k o očím veřejnosti. Probudit v lidech chuť k akci je stále obtížnější. Kdy jindy má smysl inspirovat se příklady, kdy se tyhle bariéry povedlo prorazit? V úterý 9. října 2018 představili v Impact Hubu zástupci a zástupkyně nejrůznějších organizací své projekty, kterým se z bubliny povedlo dostat. Jak se jim to podařilo a který nápad nejvíc zaujal publikum?

IMG_7277.JPG

“Žádnou paniku a hlavně nic do pusy!” BARD PR odkrývá 6 bolestí a radostí kampaně pro Společnost E

Petr Freimann 21. 6. 2018 7 minut

Kampaň #zadnoupaniku splnila prakticky všechna naše očekávání. Online dosah, mediální výstupy, zájem veřejnosti i nějaké to drobné pobouření. Jen o úspěchu to ale dneska nebude. Tady je 6 oblastí, ze kterých se do budoucna poučíme aneb inspirace pro vás, až to na vás s kampaní taky přijde.

IMG_20171204_095443.jpg

Senioři na síti

Olga Pohl 6. 6. 2018 8 minut

Jak vhodně komunikovat s cílovou skupinou? Mít či nemít Twitter? Jak moc bývají senioři on-line? PR manažerka Elpidy Lada Brůnová o tom, jak sítě propojují generace, pomáhají získat dárce, a co při správě webu šetří peníze.

1upravenooooooo).png

Rozjeďte úspěšnou sociální kampaň! RUBIKON Centrum radí, jak na to

Hana Pejřimovská 10. 5. 2018 8 minut

Věnuje se vaše organizace okrajovému tématu? Čelí vaše cílová skupina stereotypům ze strany veřejnosti? Udělejte z negativa plus a učiňte z vašich klientů hrdiny! Spusťte osvětovou kampaň a ukažte, že se každý může poučit z chyb a začít znovu. Tak to udělalo RUBIKON Centrum se svou kampaní s názvem „Nesedím, pracuji“ a sklidilo nevídaný úspěch. Inspirujte se!

Zůstaňte v obraze

Držte krok se Světem neziskovek, ať vás nepředběhne. To nejzajímavější vám ve správnou chvíli pošleme e-mailem:

Partneři Světa neziskovek

Ani Svět neziskovek se neobejde bez cookies - abyste si tenhle web opravdu vychutnali.
A o ochraně dat chci zjistit víc.