Facebook, Instagram, články v novinách nebo radši obecní vývěska a vlastní časopis? Úspěšně komunikovat znamená vědět, co chceme a jak toho dosáhneme – s tím právě pomůže komunikační strategie. Nastavte si v komunikaci jasné cíle a sestavte efektivní komunikační mix, se kterým změníte svět! Workshop vám pomůže projít spletitou cestu strategické komunikace – navázat na branding, tvořit strategii, vybírat nástroje (média a tradiční PR/MR, tiskové zprávy, sociální sítě, reklama atd.), tvořit obsah i měřit úspěšnost. Prostor bude i na sdílení konkrétních tipů a know-how. Odnesete si akční plán pro komunikaci vaší neziskovky a energii vrhnout se do komunikace naplno.
Jenda Žáček je brand strategist — konzultant a lektor strategické komunikace a strategie značek. Konzultuje komunikační strategie, facilituje, pomáhá se strategickým plánováním a rozvojem organizací, řídí kampaně i různé projekty. Kromě značek, médií a PR se zajímá o mediální studia, etickou komunikaci a režíruje krátká doku videa.
Dříve působil jako CEO komunikační agentury Obnovitelně.PRO se zaměřením na témata udržitelnosti, šéf komunikace a/či tiskový mluvčí českých skautů, později Ministerstva zemědělství, politické strany, Aspen Institute Central Europe či jako Publishing Editor magazínu Aspen.Review, který na začátku roku 2017 redesignoval. Dnes provází značky na cestě za úspěšnější komunikací — prostřednictvím konzultací, spoluprací na kampaních či jiných projektech.
Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.