Máte pocit, že by pracovní postupy ve vaší organizaci mohly být efektivnější a jednodušší, ale nevíte, jak se změnou začít? Ztrácíte se v úkolech a komunikaci, které se organicky rozrostly, nejsou přehledné a navíc se těžko předávají novým kolegům?
V tomto workshopu půjdeme ke kořenům a naučíme vás, jak na to. Vše si probereme na vzorových příkladech i situacích z praxe. Ukážeme si, jak procesy modelovat a podchytit digitálními nástroji. Během kurzu budete aktivně pracovat na vašich vlastních tématech.
Kateřina je konzultantka a lektorka digitálních dovedností a designérka vzdělávacích procesů. Pomáhá týmům nastavovat strategie interní i externí komunikace, využívat efektivně nové technologie a zjednodušovat si práci i život díky digi nástrojům. Zaměřuje se na metodiky online vzdělávání a učící procesy. Má za sebou vedení desítek vzdělávacích a kulturních projektů v českých i mezinárodních týmech. Prošla neziskem, vzdělávacími institucemi, komerční sférou i univerzitním prostředím. Je předsedkyně správní rady Světa neziskovek.
Radka je ředitelkou neziskové organizace Sdružení VIA, kde se již 9 let zabývá technologickým rozvojem neziskového sektoru. Sdružení VIA se především skrze program TechSoup snaží o spojování světů technologií a společensky prospěšných aktivit tak, aby se násobil jejich dopad a docházelo k úspoře zdrojů. Je absolventkou oboru Informační systémy a technologie na Vysoké škole ekonomické. Dříve pracovala jako analytička a testerka v softwarovém vývoji.
Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.