Česká pobočka mezinárodní organizace UNICEF spouští kampaň One Love a vyzývá českou veřejnost, aby se připojila k výzvě #OneLoveOneHeart. Cílem kampaně je ochránit 1,2 milionu dětí, které v příštích 6 měsících mohou přijít o život v důsledku pandemie COVID-19.

Celá generace dětí v ohrožení

Podle výzkumníků z Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health může kvůli nedostatečné lékařské péči během následujících šesti měsíců přijít o život až 1,2 milionu dětí, což je 6 000 ztracených dětských životů každý den. Mohou za to oslabené zdravotnické systémy a přerušená lékařská péče o děti v mnoha zemích světa. 

„Pandemie COVID-19, která přímo či nepřímo zasáhla do života každého z nás, stále ohrožuje životy dětí v krizových oblastech. V důsledku přetížených zdravotnických systémů se dětem nedostává ani základní lékařská péče, očkovací programy proti smrtelným nemocem v nejchudších zemích byly pozastaveny,“ varuje ředitelka českého UNICEF Pavla Gomba.

S cílem znásobit solidaritu vyvolanou pandemií vydala rodina zpěváka Boba Marleyho novou verzi legendární písně One Love. Veškerý zisk z nové verze písně věnuje rodina Boba Marleyho na pomoc dětem ohroženým důsledky pandemie.

Jak se k výzvě můžete připojit vy?

Vyfoťte se nebo nahrajte video se symbolem srdce při aktivitě, kterou máte rádi nebo vám pomáhá zůstat v dobré fyzické a psychické kondici. Fotku nebo video pak sdílejte na Instagramu, Facebooku nebo TikToku s hashtagem #OneLoveOneHeart, přispějte na dětem částku alespoň 90 Kč přes www.zastavmecovid.cz (za 90 Kč může UNICEF zajistit 25 velkých mýdel pro školy či nemocnice v krizových oblastech světa) a nominujte do výzvy tři přátele nebo blízké.


Zdroj: UNICEF ČR
Za redakci Světa neziskovek: Karolína Kratochvílová

Autor článku

Redakce Světa neziskovek

Zůstaňte v obraze

Držte krok se Světem neziskovek, ať vás nepředběhne. To nejzajímavější vám ve správnou chvíli pošleme e-mailem:

Partneři Světa neziskovek

Ani Svět neziskovek se neobejde bez cookies - abyste si tenhle web opravdu vychutnali.
A o ochraně dat chci zjistit víc.