Strategie značky pro neziskovky

Aktuální kurzy Kurz již proběhl.

Za jakou vizí vaše organizace směřuje? Ke komu mluví? A co by o sobě měla dlouhodobě říkat? Pokud je tohle něco, s čím se tak trochu perete, přijďte na náš workshop a odejdete se znalostí principů a postupů pro tvorbu strategie značky, které vám pomohou v rozhodování a s řízením celé organizace. Společně si projdeme nejdůležitější části procesu a pod naším vedením také budete mít prostor začít sepisovat to, na čem stojí právě vaše značka. Zároveň se naučíte, jak postupovat, abyste se svým týmem mohli strategii značky zfinalizovat.

Lektor

Anna Mejsnarová

Taste

Anna Mejsnarová  vede strategické oddělení v digitální agentuře Taste. Specializuje se na tvorbu značek pod hlavičkou značky Lovebrand. Dříve působila jako vedoucí kreativního a social media týmu. Zkušenosti sbírala i jako konzultantka pro social obsah v TV Nova nebo jako Content Leader v digitální agentuře PRIA. Anna vám pomůže položit si správné otázky a najít řešení, se kterými budete umět dlouhodobě pracovat.

Máte další otázky?

Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.

Milena Jeřábková
Otevřené kurzy & konzultace
+420 730 517 966
Sdílejte kurz:

Říkají o kurzu

Zuzana Loudová
Koordinátorka fundraisingu, Tamjdem, o.p.s.
„Workshop Strategie značky byl pro mě skvělým nakopnutím. Cením si super materiálů na místě i individuálního přístupu lektorky – bylo dost prostoru rovnou pracovat na úkolech a dostat k nim hned zpětnou vazbu. Chci se teď ke značce u nás v organizaci pravidelně vracet a revidovat ji!“
Institut pro památky a kulturu
Kabinet CB
Nadace Forum 2000
advokát
Frank Bold
České centrum fundraisingu
Sociální bankovnictví České spořitelny
Právník a konzultant NNO
Svět neziskovek
Svět neziskovek
Velvyslanectví USA v Praze
Konzultantka projektových žádostí

Děkujeme partnerům Světa neziskovek

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace