Za jakou vizí vaše organizace směřuje? Ke komu mluví? A co by o sobě měla dlouhodobě říkat? Pokud je tohle něco, s čím se tak trochu perete, přijďte na náš workshop a odejdete se znalostí principů a postupů pro tvorbu strategie značky, které vám pomohou v rozhodování a s řízením celé organizace. Společně si projdeme nejdůležitější části procesu a pod naším vedením také budete mít prostor začít sepisovat to, na čem stojí právě vaše značka. Zároveň se naučíte, jak postupovat, abyste se svým týmem mohli strategii značky zfinalizovat.
Anna Mejsnarová vede strategické oddělení v digitální agentuře Taste. Specializuje se na tvorbu značek pod hlavičkou značky Lovebrand. Dříve působila jako vedoucí kreativního a social media týmu. Zkušenosti sbírala i jako konzultantka pro social obsah v TV Nova nebo jako Content Leader v digitální agentuře PRIA. Anna vám pomůže položit si správné otázky a najít řešení, se kterými budete umět dlouhodobě pracovat.
Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.