Proč ty fundraisingové kampaně někomu jdou a někomu vůbec? Jak to celé pojmout a úplně se z toho nezbláznit?
Na tomto workshopu se podíváme na to, jaké kroky nevynechat při plánování kampaně. Ukážeme si, co se osvědčilo v minulosti jiným organizacím a čemu se na základě zkušeností naopak vyhnout. A v neposlední řadě budete mít příležitost ke sdílení s ostatními nadšenci z oboru – často se totiž ukazuje, že situace, se kterými se potýkáme, nebo obavy, které v sobě řešíme, mají také ostatní.
Jiří má rád, když celá organizace táhne za jeden provaz. Nejradši se baví o e-mailech – jak je psát, aby k něčemu vypadaly, lidi klikali a organizace měla radost – a taky o integrovaných kampaních, telefundraisingu, pravidelném dárcovství, mobilizaci a engagementu. Kromě toho rád radí, jak dělat weby, které k něčemu jsou a hlavně k něčemu vedou. Často říká, že on sám nikdy nic moc nevymyslel, že má jen tendenci ty všudypřítomné rady od expertů přeměňovat v procesy, aktivity a akční kroky. Zkušenosti má třeba z Greenpeace, Amnesty International nebo Milionu chvilek. Běžně konzultuje více neziskovek naráz a je zapojen i do dalších (mezinárodních) projektů. Více info o něm najdete zde.
Dominiku baví hledat cesty, jak měnit soucit a hodnoty lidí v činy. Několik let sbírala zkušenosti ve vedení fundraisingového oddělení v organizaci Svoboda zvířat a aktuálně se o zvířecí práva zasazuje v německé nadaci Albert Schweitzer Stiftung v roli engagement koordinátorky. Jako konzultantka vede Dominika organizace k budování udržitelného fundraisingu a správné komunikaci. Její vášní je budovat mosty mezi příznivci a věcmi, na kterých jim záleží.
Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.