Inspirujeme
ke změně
Načítám články
IMG_7277.JPG

“Žádnou paniku a hlavně nic do pusy!” BARD PR odkrývá 6 bolestí a radostí kampaně pro Společnost E

Petr Freimann 21. 6. 2018 7 minut

Kampaň #zadnoupaniku splnila prakticky všechna naše očekávání. Online dosah, mediální výstupy, zájem veřejnosti i nějaké to drobné pobouření. Jen o úspěchu to ale dneska nebude. Tady je 6 oblastí, ze kterých se do budoucna poučíme aneb inspirace pro vás, až to na vás s kampaní taky přijde.

Kdozv%C3%ADt%C4%9Bz%C3%ADvbitv%C4%9Bautobusov%C3%BDchprodejc%C5%AF-ke%C4%8Dupnebosnaddr%C3%A1t%C4%9Bnka_otazn%C3%ADk_Foto_BARDPRrtxt16796.jpg

Fundraisingový autobus

Petr Freimann 9. 11. 2016 9 minut

Pro někoho je stále nepříjemné to slyšet, ale fundraiser je obchodní zástupce neziskovky. A může se tak zvesela inspirovat všemi těmi byznysovými-zaručenými radami na úspěch. Ze zkušenosti s fundraisery nicméně víme, že jim tihle “navoněný límečci” často dvakrát nevoní. Pojďme se tak společně podívat na trochu jiné prodejce. Zpravidla nenavoněné, a když, tak spíše prachem ulice.

Anotace_Pracujtenatom%2Cjakv%C3%A1svid%C3%ADostatn%C3%AD%21KlucizBARDPRv%C4%8Dl%C3%A1nkupov%C3%AD%2CjakjsmenatomvneziskusPRrtxt16258.Foto_PixaBayrtxt16258.jpg

Jak na PR v neziskovce? Investujte do strategie a vzdělávání

Petr Freimann 7. 9. 2016 8 minut

V dubnu 2015 v tichosti prolétl médii průzkum CVVM, který zkoumal důvěru lidí v organizace a instituce činné ve veřejném prostoru. A výsledky ukázaly jednu pozoruhodnou věc. Neziskovkám důvěřuje pouze 44 % populace. Organizace, jejichž posláním je péče o veřejné blaho a šíření sociálních inovací, získaly v průzkumu nižší procento důvěry, než policie zmítaná korupčními kauzami nebo až příliš často a očividně selhávající média. Jak je to možné? Jednoduše. Český nezisk má naprosto tristní PR.

Zůstaňte v obraze

Držte krok se Světem neziskovek, ať vás nepředběhne. To nejzajímavější vám ve správnou chvíli pošleme e-mailem:

Partneři Světa neziskovek

Ani Svět neziskovek se neobejde bez cookies - abyste si tenhle web opravdu vychutnali.
A o ochraně dat chci zjistit víc.