Inspirujeme
ke změně

Bratislava - vynikající místo k setkání fundraiserů

Eduard Marček 6. 11. 2015 Fundraising 3 minut

„Nejlepší párty mého života!“ podělil se o své dojmy v poslední den Central and Eastern European Fundraising Conference jeden nejmenovaný účastník. Čtvrteční párty s živou hudbou v podání Silenttrio je už tradičním společenským vyvrcholením dvou a půl dne vzdělávání, síťování a sdílení zkušeností mezi fundraisery a leadery neziskových organizací na CEE Fundraising Conference v Bratislavě. Letošní konference se konala 14. – 16. října 2015 s podtitulem Strategický fundraising na obtížná témata a zúčastnilo se jí na 150 účastníků z 15 zemí, včetně například Argentiny, Izraele či Egypta.

„Nejlepší párty mého života!“ podělil se o své dojmy v poslední den Central and Eastern European Fundraising Conference jeden nejmenovaný účastník. Čtvrteční párty s živou hudbou v podání Silenttrio je už tradičním společenským vyvrcholením dvou a půl dne vzdělávání, síťování a sdílení zkušeností mezi fundraisery a leadery neziskových organizací na CEE Fundraising Conference v Bratislavě. Letošní konference se konala 14. – 16. října 2015 s podtitulem Strategický fundraising na obtížná témata a zúčastnilo se jí na 150 účastníků z 15 zemí, včetně například Argentiny, Izraele či Egypta.

Během nabitého programu se našel čas i na sdílení zkušeností a nových nápadů. Foto: CEE Fudraising Conference

Slovensko-česká část konference představila například údaje o dárcovství a spolupráci při kampani týkající se darování ze závěti v ČR, přiblížila principy vztahového fundraisingu, stejně tak i konkrétní případové studie české a slovenské Transparency International nebo fundraisingovou kampaň Lajky jsou tu málo platný.

Behaviorální ekonomii a její aplikaci na fundraising se v masterclass věnoval Bernard Ross (UK), jak na partnerství s firmami přiblížila Maria Ros Jernberg (SWE), efektivní mobilizaci veřejnosti prostřednictvím internetu a mobilních telefonů představil Marcelo Iniarra (ARG). S digitální reklamou a jejím vlivem na online fundraising účastníky obeznámil Colin Delany (USA). Otevřela se i témata strategického přístupu, strategie modrého a červeného oceánu ve fundraisingu, oblast nejnovějších trendů a největších chyb ve fundraisingu a storytellingu. Část programu byla věnována fundraisingu pro vysoké školy prostřednictvím alumni programů, pro think tanky či advokační aktivity, z jiného soudku jmenujme například členský fundraising pro kulturní organizace. Každý si mohl mezi mnoha možnostmi vybrat, co ho zajímá a v čem se chce posunout vpřed.

„Konference je rok od roku kvalitnější. Skvělým krokem je otevření se pro střední a východní Evropu,“ komentovali průběh mnozí účastníci, k velké radosti organizátorů. Lidé oceňovali nejen řečníky z celého světa, vysokou kvalitu odborného obsahu, mezinárodní rozměr, ale i možnost poznat nové trendy a výzvy, které dnes před fundraisery stojí.

To, že si konference vydobývá renomé i na mezinárodní scéně, dokazuje narůstající zájem špičkových expertů o vystoupení na této akci. A to nejen z Evropy, ale i ze zámoří. Na setkání s nimi i s Vámi se pořadatelé těší opět za rok, a to 12. – 14. října 2016. Více informací naleznete na webových stránkách konference.

Autor článku

Eduard Marček

Slovenské centrum fundraisingu

Zůstaňte v obraze

Držte krok se Světem neziskovek, ať vás nepředběhne. To nejzajímavější vám ve správnou chvíli pošleme e-mailem:

Partneři Světa neziskovek

Ani Svět neziskovek se neobejde bez cookies - abyste si tenhle web opravdu vychutnali.
A o ochraně dat chci zjistit víc.