ZRUŠENO: Komunikace vaší značky: Jak využít online na maximum

Aktuální kurzy Kurz již proběhl.

Kdy se vyplatí investovat do tvorby brandu a kdy má jít čistě o výkon? Jaké možnosti mají neziskovky, když chtějí nejen zaujmout, ale potřebují od lidí i interakci, dar nebo podporu?

V rámci workshopu si tyto otázky zodpovíme – na konkrétní komunikaci vaší organizace nebo projektu. Po lehkém teoretickém úvodu si ukážeme, jaké přínosy mají jednotlivé online kanály pro vaši značku a jak je co nejefektivněji využít v neziskové organizaci. Podíváme se detailně na přípravu reklamní kampaně. V průběhu workshopu zjistíte, jestli je pro vás lepší cestou budování sociálních sítí, obsahu na webu, nebo byste se raději měli propojit s influencerem. A ve finále si ukážeme, jak pracovat s různě malými/velkými rozpočty.

Lektor

Anna Mejsnarová

Taste

Anna Mejsnarová  vede strategické oddělení v digitální agentuře Taste. Specializuje se na tvorbu značek pod hlavičkou značky Lovebrand. Dříve působila jako vedoucí kreativního a social media týmu. Zkušenosti sbírala i jako konzultantka pro social obsah v TV Nova nebo jako Content Leader v digitální agentuře PRIA. Anna vám pomůže položit si správné otázky a najít řešení, se kterými budete umět dlouhodobě pracovat.

Máte další otázky?

Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.

Anna Perdoková
Otevřené kurzy & konzultace
+420 730 517 966
Sdílejte kurz:
Svět neziskovek
Česká společnost ornitologická
Místa zblízka
Velvyslanectví USA v Praze
Livesport
Luc Art Fund
Karpatská nadace
Brand strategist
Hnutí DUHA
Advokátní kancelář SLANINOVÁ VOKÁL
Komunikace & sociální sítě
Institut pro památky a kulturu
Ashoka Česká republika

Děkujeme partnerům Světa neziskovek

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace