Kdy se vyplatí investovat do tvorby brandu a kdy má jít čistě o výkon? Jaké možnosti mají neziskovky, když chtějí nejen zaujmout, ale potřebují od lidí i interakci, dar nebo podporu?
V rámci workshopu si tyto otázky zodpovíme – na konkrétní komunikaci vaší organizace nebo projektu. Po lehkém teoretickém úvodu si ukážeme, jaké přínosy mají jednotlivé online kanály pro vaši značku a jak je co nejefektivněji využít v neziskové organizaci. Podíváme se detailně na přípravu reklamní kampaně. V průběhu workshopu zjistíte, jestli je pro vás lepší cestou budování sociálních sítí, obsahu na webu, nebo byste se raději měli propojit s influencerem. A ve finále si ukážeme, jak pracovat s různě malými/velkými rozpočty.
Anna Mejsnarová vede strategické oddělení v digitální agentuře Taste. Specializuje se na tvorbu značek pod hlavičkou značky Lovebrand. Dříve působila jako vedoucí kreativního a social media týmu. Zkušenosti sbírala i jako konzultantka pro social obsah v TV Nova nebo jako Content Leader v digitální agentuře PRIA. Anna vám pomůže položit si správné otázky a najít řešení, se kterými budete umět dlouhodobě pracovat.
Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.