Dělá vaše organizace skvělé věci, ale média vašim tématům nevěnují pozornost? Chybí vám komunikační strategie a nejste si jistí, co a jakým způsobem komunikovat? Nebo všechno máte, ale chybí vám čas, lidé a finanční zdroje? Na komunikačním workshopu Mission Impossible se dozvíte, jak si poradit v situaci, kdy nápadů je mnoho, ale čas na jejich realizaci je omezený. Jak si poradit v situaci, kdy chybí komunikační strategie, nebo nejsou definované cíle. A také jak se vyznat v nepřehledném světě médií a jejich potřeb.
Ivo má 20+ let zkušeností v oboru komunikace a PR. Působil v komerčním i neziskovém sektoru. Jako strategický konzultant a ředitel mezinárodní PR agentury spolupracoval s předními světovými i českými brandy jako je Google, Visa, Panasonic, ABB, PPL, Jaguar Land Rover nebo British Airways. Jeho specializací je krizová komunikace a výcvik komunikačních a mediálních dovedností. Mnoha organizacím pomáhal s vytvořením komunikační strategie a efektivním nastavením komunikačních kanálů.
Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.