Chcete oslovit příznivce, dárce a další partnery, ale nevíte, jak nebo čím je oslovit? Pojďme se vrátit k samotnému jádru toho, do čeho je vlastně chcete zapojit a hlavně proč. Fundraising není jen o získávání peněz. S každým darem přijímáte na palubu lidi, které pálí vaše téma - váš důvod existence, činnost, kterou měníte svět. Abyste ale srdce příznivců zapálili, musí tento důvod dobře znát. Stejně tak jako vy. Víte, proč vlastně děláte to, co děláte?
Pojďte trochu zrevidovat svou vizi, hodnoty a poslání. Jen s konkrétní představou o smyslu existence vaší organizace přitáhnete dárce k sobě na palubu.
Jana je mentorka a konzultantka pro rozvoj obecně prospěšných/dobročinných organizací. Pomáhá uvědomit si, na co myslet, aby organizace fungovala udržitelně a rostla. Ukazuje důležitost strategie a plánování. Sdílí, co udělat pro budování a úspěšné vedení týmu. Vysvětluje, jak začlenit práci s dárci do organizace a jak ji propojit s PR a marketingem. Vychází při tom z vlastních zkušeností a dlouholeté praxe v top managementu. Má za sebou vybudování oddělení komunikace a dárcovství v Sue Ryder, prošla si mnoha zákoutími fundraisingu, vedla úspěšnou kampaň na získání významných dárců. A o sobě říká: “Mám radost, když lidé objeví svůj potenciál a jdou odvážně do dalších výzev!”.
Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.