Plánování fundraisingové kampaně: 5 kroků k úspěchu

Proč ty fundraisingové kampaně někomu jdou a někomu vůbec? Jak to celé pojmout a úplně se z toho nezbláznit? 

Na tomto workshopu se podíváme na to, jaké kroky nevynechat při plánování kampaně. Ukážeme si, co se osvědčilo v minulosti jiným organizacím a čemu se na základě zkušeností třeba také vyhnout. Budeme se bavit o tom, jak aktivity měřit a proč. Zaměříme se také na funkční komunikaci. A v neposlední řadě budete mít příležitost ke sdílení s ostatními nadšenci z oboru – často se totiž ukazuje, že situace, se kterými se potýkáme, nebo obavy, které v sobě řešíme, mají také ostatní. 

Přijďte si nanečisto naplánovat vlastní kampaň a inspirovat se!


 

Lektoři

Jiří Krupa

Koalice Za snadné dárcovství

Jiří má rád, když celá organizace táhne za jeden provaz. Nejradši se baví o e-mailech – jak je psát, aby k něčemu vypadaly, lidi klikali a organizace měla radost – a taky o integrovaných kampaních, telefundraisingu, pravidelném dárcovství, mobilizaci a engagementu. Kromě toho rád radí, jak dělat weby, které k něčemu jsou a hlavně k něčemu vedou. Často říká, že on sám nikdy nic moc nevymyslel, že má jen tendenci ty všudypřítomné rady od expertů přeměňovat v procesy, aktivity a akční kroky. Zkušenosti má třeba z Greenpeace, Amnesty International nebo Milionu chvilek. Běžně konzultuje více neziskovek naráz a je zapojen i do dalších (mezinárodních) projektů. Více info o něm najdete zde.

Dominika Juhásová

Albert Schweitzer Stiftung

Dominiku baví hledat cesty, jak měnit soucit a hodnoty lidí v činy. Několik let sbírala zkušenosti ve vedení fundraisingového oddělení v organizaci Svoboda zvířat a aktuálně se o zvířecí práva zasazuje v německé nadaci Albert Schweitzer Stiftung v roli engagement koordinátorky. Jako konzultantka vede Dominika organizace k budování udržitelného fundraisingu a správné komunikaci. Její vášní je budovat mosty mezi příznivci a věcmi, na kterých jim záleží.

Registrace na kurz

Jiří Krupa, Dominika Juhásová
3 900 Kč
3.10.2025 od 9:30 – 3.10. 15:30
Praha (místo bude upřesněno)
6 hod. (včetně obědové pauzy)
Tento workshop je určen pro všechny, kteří se podílejí na tvorbě a realizaci kampaní. Ať už jste ve fundraisingu dlouho namočení a pojem "lead generation" vám není ani trochu cizí, nebo se teprve začínáte orientovat v oblasti engagementu a mobilizace veřejnosti, jste tu správně!

Přihlásit se

Účastníci

1.

Máte další otázky?

Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.

Anna Perdoková
Otevřené kurzy & konzultace
+420 730 517 966
Sdílejte kurz:
Právník a konzultant NNO
Komunikace & sociální sítě
Psycholožka a členka správní rady Nadace Neziskovky.cz
Social media konzultantka
Hnutí DUHA
Svět neziskovek
Lucidity
Konzultantka & lektorka
Karpatská nadace
Svobodný designér služeb a produktů
Advokát a společník v advokátní kanceláři Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.
Sociální bankovnictví České spořitelny
Mentorka & konzultantka
Koordinátorka obsahu Grantového diáře

Děkujeme partnerům Světa neziskovek

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace