Chcete, aby se k vám připojili příznivci, dárci a další partneři, ale nevíte, jak nebo čím je oslovit? Máte pocit, že vaše téma není atraktivní? Pojďme se vrátit k samotnému jádru toho, do čeho je vlastně chcete zapojit a hlavně proč. Fundraising není jen o získávání peněz. S každým darem přijímáte na palubu lidi, kterým srdce hoří pro vaše téma – důvod, proč existujete a měníte svět. Abyste s vašimi příznivci našli společnou řeč, musíte si tím důvodem být sami jisti. Víte, proč vlastně děláte to, co děláte? A máte na to strategii?
Pojďte se se zkušenou fundraiserkou Janou Havlenovou (Sue Ryder, Nadace rodiny Vlčkových) pěkně s odstupem podívat na vaši vizi, hodnoty a strategii. Jen s konkrétní představou o smyslu existence vaší organizace přitáhnete dárce k sobě na palubu.
Jana spolupracuje s dobročinnými organizacemi na jejich rozvoji. Pomáhá uvědomit si, na co myslet, aby dobře a udržitelně fungovaly a rostly. Ukazuje důležitost strategie a plánování. Sdílí, co udělat pro budování a úspěšné vedení týmu. Vysvětluje, jak začlenit práci s dárci do organizace a jak ji propojit s PR a marketingem. Vychází při tom z vlastních zkušeností a dlouholeté praxe v oblasti obecně prospěšných projektů. Má za sebou vybudování oddělení komunikace a dárcovství v Sue Ryder, prošla si mnoha zákoutími fundraisingu, vedla úspěšnou kampaň na získání významných dárců. Od roku 2022 působí v roli ředitelky fundraisingu v Nadaci rodiny Vlčkových. A o sobě říká: “Mám radost, když lidé objeví svůj potenciál a jdou odvážně do dalších výzev!”.
Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.