LinkedIn je největší profesní sociální síť a nabízí neziskovkám velmi zajímavé možnosti. Je speciální nejen tím, jaké má uživatele (vzdělanější, bohatší, starší, na rozhodujících pozicích), ale i tím, že oproti jiným sítím není tak zahlcený obsahem a s poměrně nižší časovou dotací na něm lze organicky dosáhnout velmi zajímavého dosahu. Jádrem úspěchu jsou ovšem obvykle nejen stránky, ale hlavně osobní profily zapojených lidí. A právě na ně se budeme během školení soustředit.
Adam rád propojuje smysluplné projekty a zajímavé lidi prostřednictvím sociálních sítí. Těmi se profesionálně zabývá již 15 let. Začínal v mBank, kde měl na starost komunikaci po vstupu na český trh, sbíral zkušenosti v agenturách Ataxo a H1.cz, kde se podílel na vytvoření prvního lokálního nástroje na monitoring sociálních sítí, Ataxo Social Insider. Na volné noze se podílel na správě sociálních sítí pro značky jako BMW, Albatros Média, Somersby nebo CETIN. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, školí, přednáší a občas píše o sociálních sítích. Na LinkedInu je od roku 2005 a pomáhal s ním Masarykově univerzitě, PPF, KPMG, KKCG, Roche, ale také neziskovkám a freelancerům.
Zajímá vás ke kurzu něco dalšího? Nenacházíte odpověď na své dotazy? Neváhejte se nám ozvat.