Friday for Good je globální program, který podporuje a vzdělává neziskové organizace v digitální oblasti a pomáhá jim rozvíjet jejich online aktivity. Během online konference se účastníci dozvěděli více o tom, jak efektivně využívat facebooková řešení, jak zlepšit komunikaci a kreativní projev nebo tipy na zvýšení organického dosahu.
“U nás ve Facebooku si moc dobře uvědomujeme, že se lidé chtějí vzájemně podporovat. Není to však vždy úplně jednoduché. Přicházíme proto s nástroji, které našim uživatelům pomáhají pomáhat. Ať už se jedná o nástroje pro online finanční sbírku, díky nimž se podařilo od ledna celosvětově vybrat více než 65 milionů dolarů na projekty pro boj s Covidem, nebo jednoduché hashtagové kampaně, díky kterým se daří vzbudit pozornost celého světa,” říká Josef Hlaváček, Sales Lead pro region střední a východní Evropy ve společnosti Facebook.
Mezi neziskové organizace, které se účastnily online konference Friday for Good, patří například Linka bezpečí, Unicef, Člověk v tísni, Adra, Loono, Charita, Nadace Terezy Maxové, Fandi mámám, Prague Pride, Dobrý anděl, NROS - nadace pro rozvoj občanské společnosti, Debra, Centrum Anabell a další.
“Účast na konferenci Friday for Good vnímáme velmi pozitivně, protože jsme měli možnost nahlédnout trochu pod pokličku reklam na Facebooku a získat užitečné rady jak co funguje. Velmi se těšíme na další pokračování,” okomentoval přínos konference Michal Švéda z organizace Člověk v tísni.
Za redakci Svět neziskovek: Karolína Kratochvílová
Zdroj: Facebook Česká republika